lovisaketerlins

Kortaste skoldagen i veckan

Publicerad 2014-09-04 12:00:26 i Allmänt,

Varje Torsdag börjar jag 09:45 och slutar 11:00, skrev i ett annat inlägg att jag fick en lektion halv fyra samma dag, men den är flyttad. Det känns så skönt eftersom att jag redan vid 11 kan åka hem! 
Imorgon är vår samhällslektion intälld då våran lärare är sjukskriven, så morgondagen består endast av en gympalektion 15:30 - 16:30. härligt! 
--
justeee, i kväll kommer min underbara bror hem, han har en ledig långhelg får man väl kalla det! För er som inte vet så går Philip GMU- Grundläggandemilitärutbildningen (tror det heter så). Detta ska han gå i 3 månader men har några fria hemresor som tur är! 
Han har även kommit in på fortsättningen som är 6 månader, men det är inte direkt efter tremånadersutbildningen. utan någon månad efter skulle jag tro!
 
finns ingen grymmare bror och människa än han! 
--
Mamma håller på att fixa mat just nu, så ska käka och om en stund därefter springa! 
kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela