lovisaketerlins

Live Your Story, Faith Hope And Glory, Hold To The Truth In Your Heart.

Publicerad 2014-09-12 19:54:00 i Allmänt,

Ni som inte var och kollade på konserten i Onsdags missade något sjukt otroligt fantastiskt bra!!!!!!!! Kommer aldrig glömma dessa tre oslagbara dagar, har haft så sjukt roligt!! Kommer sakna dom jättemycket, någon mer än de andra, men allihopa var verkligen SUPER sköna och härliga människor!
 
Vi blev indelade i olika grupper, där vi lärde oss olika danser osv, i en av grupperna jag var i, dansade vi Fox dansen. Jag skämtade med mina vänner under övningen och började hoppa så som de gör i musikvideon, då såg killen som skulle lära oss detta och tog fram mig framför alla, så att jag skulle visa haha..  efter det så började vi prata, väldigt härlig kille. Trodde inte jag skulle prata med någon nästan eftersom jag inte är den bästa på engelska, men det gick ju toppenbra!! 
killen kom till mig då vi skulle öva in sista numret, tog mig till två andra, där de lärde mig teckenspråk på engelska, som jag skulle göra samtidigt som han och en tjej sjöng! 
Under konserten då jag gjort klart det jag skulle, frågade tjejen om jag ville sjunga med nate, skulle egentligen inte göra det, men åå så roligt!!! 
 
bästa dagarna någonsin!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela