lovisaketerlins

Ljungskileutmaningen

Publicerad 2014-09-14 14:08:44 i Allmänt,

Igår tävlade jag Ljungskileutmaningen tillsammans med daddi! Tävlingen består av ungefär 20 utmaningar, man ska göra så många man hinner på tre timmar, vi fick en karta då våran tid startat som vi skulle följa. 
Har inte cyklat någonting iår, så var väldigt ovant att cykla i skogen med svår terräng! Det var mycket branta uppförsbackar, kan ju säga att det brände i benen!! 
På dom flesta övningarna skulle man sammarbeta! Det gjorde jag och pappa hela tiden ändå, braaaa! 
haha, när vi cyklade i skogen gick det så jäkla fort, där det inte är rötter osv, trampa vi på som attan, kändes så otroligt härligt! MEN, när vi kom mot en grop med lera tog jag extra fart för att komma igenom och inte stanna. Vilket inte funkade för mig, det tog tvärstopp och jag gjorde en framåtvolt MED cykeln...... hahah måste sett så sjukt roligt ut. De var två andra bakom oss, och de såg ganska chockade ut, hade ju tur som inte skadade mig så mycket iallafall! 
 
en tävling jag aldrig glömmer!
Denna veckan har varit så sjukt otroligt asbra, vill aldrig att den ska ta slut! .... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela