lovisaketerlins

Torsdag 4 September - 14

Publicerad 2014-09-04 21:47:00 i Allmänt,

Blev ingen löpning för mig, känner mig inte helt frisk så har vilat från träningen i tre dagar nu. Vet heller inte om jag åker till skolan imorgon, beror på hur mår imorgon. Den enda lektionen vi har är gymnastik, vilket inte är så bra om jag inte är bra, även fast man innan en lektion kan tänka "idag tar jag det lugnt" så går det inte! Är det en bolllek är det på liv eller död, haha ärligt! 
 
Philip kom hem för någon timme sedan, vi åt go mat och pratade massor, han har så mycker roligt som händer i Karlsborg att berätta + så jäkla tufft att han går en utbildning för att bli militär, blir extra sugen att söka dit när jag får reda på allt!!
 
hade bra! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela