lovisaketerlins

PÅSKLOVET - Tävling - Firat påsk med släkt - Spanien 10/4 - 17/4 - 2012

Publicerad 2012-04-28 12:25:27 i Allmänt,

Mitt lov har jag aldrig pratat på här på bloggen än så länge så tänkte göra det nu.

Mitt lov började med att jag kom hem, vi stack ut och sprang osv, på helgen åkte vi till färgelanda och firade påsk med fina människor, dagen efter firade vi hos farmor och farfar.
Måndag :åkte vi till Henån för att springa DM, jag vann och desamma med philip. Jag var den ända tjejen som tävlade haha.
Tisdag : Vi gick upp jätte tidigt för att åka till Norge där vi skulle ta flyget till SPANIEN! Dagen innan vi skulle åka så gick våran bil sönder men det gick ändå att åka i den så vi chansade på att den skulle klara sig till Norge men när vi var i Rostock fick vi vända och köra hem så att vi fick ta våran lilla vita bil, ( Där sitter vi 4 personer som  ser ut som jättar i en jätte liten bil med full packning hahah ni skulle sett, ni som känner mig och har sett bilen förstår nog)
När vi kom fram checkade vi in och sedan var det dags att sätta sig på flyget och vänta i 4 timmar tills vi var framme i Malaga där vi tog buss till där vi skulle bo - NERJA.
Vi fick hjälp av några norskar som satt på samma buss vart vi skulle gå och äta eftersom vi aldrig hade varit i spaninen innan. Vi gick och käkade och efter det gick vi till lägenheten och jag pappa och min bror philip gick och hämtade nyckeln.

lägenheten var JÄTTE stor och hur fin som hellst, det var rätt varmt men det var blåsigt så det var rätt kallt ändå.

under veckan : vi har gjort massa kul, det var som ett träningsläger så vi tränade 2 gånger per dag, ett pass innan frukost och ett efter lunch. Vi vilade 2 dagar eller ja ena dagen var vi ute och vandrada en runda som jag pappa och philip sprang i bergen.
vi har solat och badat, den första hela dagen var det varmt så jag la mig på altanen och solade med musik i öronen, det jag inte märkte var att solen var hur stark som helst, jag kände inte det eftersom att det fläcktade sådär gött, haha så på kvällen var jag röd som en kräfta och hade svin ont, dagen efter solade jag inte så mycket, men det gick över och jag blev brun istället, fast jag skinflådde jätte mycket.
Ena dagen satt vi och åt lunch på altanen så då hade min bror varit inne och hämtat mat, han stängde dörren och när farfar skulle gå in var det låst, det var dragdörrar ut till alla altaner och en spärr innanför så vi var utelåsta, det vi fick göra var att krossa en ruta och pappa kröp in genom den och öppnade.

Vi var även och kollade i grottor och det va häftigt.  (Finns några bilder som blev hyfsat bra för man fick inte ha kamera med blixt så var stvungen att stänga av blixten.)

vi var ute och åt på restaurang 3 gånger sammanlagt annars gjorde vi egen god mat!!

vad kan jag säga mer? , haha ja vi gjorde massa kul, jag kommer säkert komma på något mer senare som jag glömt att skriva om, men det lägger jag till då.

HÄR NERE ÄR DET MASSA BILDER. KIKA PÅ DEM ↓♥


Kommentarer

Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Publicerad 2012-04-29 11:03:26

Sv: Vsg!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela