lovisaketerlins

3-4 Augusti

Publicerad 2014-08-11 11:26:00 i Allmänt,

Hejsanhoppsan!
Den 3 Augusti var jag och mamma ner till Trollhättan för att kolla min hals, har inte ont längre med har haft det väldigt länge, först trodde de att det var halsfluss, men som tur var så var det inte något. Efter besöket åkte vi till Överby för att handla present till min nya kusin, och hans storasyster såklart! därefter åt vi på thaien och sedan tog vi en sväng i affärerna! 
 
Den 4 Augusti var jag och mamma ner till Vänersborg för att hämta stundentkort till Sofie som jag fotograferat. Äntligen är bilderna insatta i fotoalbum + att vi häromdagen var och lämnade dem hos henne, väldigt roligt att de blev så nöjda med fotografierna! kul! 
Det var dåligt väder hela dagen, men sämre blev det på kvällen. Jag och pappa åkte ut med bilen runt halv 11 på blixtjakt.. haha jag ville så gärna få en bild på en blixt så då åkte vi ut i regnet och började fotografera båda två, och tillslut lyckades vi!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela