lovisaketerlins

Bilder från Philips student 2014

Publicerad 2014-07-03 13:45:00 i Allmänt,

- tre bilder från Philips student 2014
Ska snart börja städa lite i huset innan jag beger mig till Vänersborg för att träffa Therese. Ska till Strömstad till helgen därför passar vi på att städa lite smått innan vi åker imorgon! .. 
Håller på med min bloggdesign igen, förstår inte varför jag ger mig in på den hela tiden för jag får det aldrig som jag vill ha det.. + att det alltid ska vara någonting som krånglar.. jaja får se om det löser sig! 
 
Igår var jag ute och solade en stund, måste ha somnat eller nånting för har bränt mig på ena sidan av ansiktet.. och jag minns inte ens att jag bara låg med ena sidan av ansiktet mot solen då jag låg på mage.. haha! 
på eftermiddagen stack jag ut med min bror och sprang 10km, mycket skön runda med massa prat om allt. Han är så bra den grabben! 
När vi kom tillbaka hade mamma och pappa grillat, kött + lite grönsaker.. åå de va så gott! tog bilder men de är på telefonen.. får se om de kommer ut här! 
 
hade bra, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela