lovisaketerlins

Strömstadmilen 2014

Publicerad 2014-07-05 19:32:00 i Allmänt,

Har sprungit Strömstadmilen idag, det har varit så sjukt varmt, vilket det är varje år. Så det blev ju ingen överraskning! skönt att det är bra väder men man blir helt borta i huvudet när man går och väntar på start osv! 
Kom bra med i starten vilket kändes skönt. loppet idag gick faktiskt väldigt lätt och bra trots värmen. fick tiden 19.54 så sprang 1 minut snabbare iår än vad jag gjorde förra året!!! Jag är väldigt nöjd men ändå önskar jag att jag tryckt lite extra på slutet så att jag kommit ikapp hon som blev 2a.. men men, de är alltid lätt att tänka så efteråt! Men detta loppet är så otroligt roligt så rekomenterar det till er som aldrig sprungit det! 
det fanns ingen klass för min ålder, så fick springa i kvinnor 5km, alltså alla åldrar från 18 till typ 60, så det kändes kul att jag kom trea eftersom de flesta är äldre! 
 
Nu ska vi hämta Lina på Nordby, där hon jobbar, och sedan ska vi ut och äta! 
hade bra, 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela