lovisaketerlins

Söndag 11.14

Publicerad 2014-10-12 11:15:00 i Allmänt,

har precis varit ute och promenerat en sväng med mamma, härligt att göra det på "morgonen" !! 
Igår var jag en sväng på Överby tillsammans med en vän. Äntligen hittade jag en jättesnygg kappa! när vi var i Stockholm såg jag flera stycken ha olika sorts kappor, vilket var så så så snyggt och stiligt glad att jag äger en nu! 
När jag kom hem stack jag ut och sprang 10km och efter det gjorde jag verkligen ingenting! Mådde inte så bra senare på kvällen så gick och la mig jättetidigt vilket i och för sig var skönt, men dagen igår blev kort .. 
 
idag är det plugg som står på schemat! uppspel imorgon, prov och inlämning på tis! 
hadebra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela