lovisaketerlins

tredje oktober tvåtusenfjorton - FREDAG

Publicerad 2014-10-03 23:34:00 i Allmänt,

sov till kvart över nio idag, gick upp vid halv tio och tog bussen mot skolan tjugo i 12, var supertrött imorse så var väldigt skönt att sova så länge. 
Börjar ju som sagt tjugo i ett på Fredagar, så har chansen att både sova länge och hinna med ett träningspass! Toppenbra! 
 
när jag vid kl tolv kom till stan gick jag mot körskolan där min kompis haft en lektion, hon mig på cykeln till skolan, vi fick käka en snabb lunch innan samhällslektionen, vi kom ändå sent men det gör inget eftersom vi alltid annars är så duktiga på att komma i tid haha..
Vi hade samhäll i ca 40 minuter,, sedan gymnastik i 65 minuter eller nu va det är, och efter gympan 40 minuter samhäll igen.. vet faktiskt inte varför dom delat upp lektionen.. vi fick även sluta en halvtimme tidigare.. en mycket bra fredag helt enkelt!! 
 
När jag slutade kom mamma och hämtade mig vi bytte plats så att jag övningskörde till pappas jobb för att hämta honom och sedan ända hem! Jag, Mamma och pappa åt pizza och sallad innan Åsmund kom hit, fixade lite med godis och dricka på mitt rum där vi kollade idol tillsammans. Han har ganska så nyss åkt eftersom de har match väldigt tidigt på morgonen imorgon.
 
hoppas ni haft en bra fredag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela