lovisaketerlins

hejsanhoppsan

Publicerad 2014-09-16 19:18:35 i Allmänt,

Instagram: lovisaketerlins // 
Det är Tisdag och livet äger! sitter just nu med mamma i köket och har nyss varit uppe på rummet och sjungit, både med gitarr och i mikrofonen tillsammans med spotifymusik ur mina grymma högtalare!
Min dag har bestått av - Religion, Musikal, HÅLTIMMAR, Saxlektion och sist men inte minst ensemble. Kan säga att mitt schema har tillräckligt med hål.  Tänk att det från år 1 till 3 gick från ett helt fullspäckat schema utan rast, till ett med nästan bara raster! .. Ni som går i ettan eller tvåan, har något att se fram emot om erat schema är hemskt nu! 
Har haft turen att bli förkyld, så ingen träning för mig idag. Är inte jätteförkyld, än, iallafall, hoppas på att det inte blir värre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela