lovisaketerlins

Äntligen Fredag

Publicerad 2014-10-10 19:28:36 i Allmänt,

så skönt med helg igen!!
Har prov nästa vecka + uppspel inför klassen med saxofonen! måste göra körteori osv! men har ju klarat allt i mitt liv hittils, så varför inte detta också! :) :) :) 
Glömde skriva det igår men PHILIP är hemma under helgen!!! härligt att ha honom hemma igen!
Ikväll blir det mys framför tvn med familjen +godis såklart!! 
 
jag som inte är så värst smidig ramlade förra helgen då vi va ute och sprang, jag och pappa sprang i skogen vilket gör att man självklart måste lyfta på fötterna, vem fattar inte det?!?! Jag sprang iallafall och tänkte på en video, har ni sett den där det är en tjej som har en jättestor spindel i munnen, hon öppnar munnen och låter spindeln springa ut vid sidan av hennes kind... jaaa den videon sprang jag och tänkte på. Jag var i helt min egna värld därav blev det att jag snubblade på några helt döda träpinnar, slår en liten volt, tappar bilnyckeln (ja jag hittade den).. men vet ni?? det ända stället jag fick ont på var mitt vänstra öra , hallååå ÖRAT, hur kunde jag bara få ont där ...... 
 
idag gjorde jag också något väldigt klumpigt! (det var detta jag skulle komma fram till)
På gympan körde vi kondition, först jogg 5 varv, sedan innebandy en stund och till sist hinterbana, varje gång vi har gympalektion är ALLT på liv eller död, så smällar blir det ju! 
ett hinder på hinderbanan var dom där långa träpinnarna som man hissar ner från taket, först skulle vi hoppa över en av dom och sedan krypa under.
Den vi skulle över var ganska hög så jag tog fart med hjälp av händerna för att "lyfta" mig själv liksom, men det allra sista varvet sprang jag för långsamt fram, såååå jag kom inte riktigt över helt, utan slog i benet/foten i träpinnen/ribban (vet inte vad det heter). Vilket då resulterade till att jag nu har ett svullet ben/fot och liite ont. men vad gör det? hade ju kul iallafall! :) :) :) 
 
nu har jag skrivit ett as onödigt och långt inlägg, men nu vet ni iallafall två klumpiga saker jag gjort på en vecka! SMILE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela