lovisaketerlins

gladglad 18.47 - 22 O

Publicerad 2014-10-22 18:47:17 i Allmänt,

har precis duchat efter ett intervallpass tillsammans med pappa. Vi sprang 7x3.30min, idag kändes det riktigt bra, kände mig stark nästan hela tiden.
Livet är på topp, känner mig så nöjd och superglad med allt, häärligt!!
 
Dagen har bestått av skolan, där vi hade musikal som första lektion, därefter lunch och sedan konst och kulturhistoria. Efter skolan gick jag till affären för att köpa något att äta, eftersom vi planerat att träna direkt när vi kom hem! efter att jag varit i affären gick jag hem till Åsmund och var där en stund innan mamma och pappa hämtade mig!
 
I morgon är min svenskalektion inställd så är helt ledig från skolan, dock har jag två dubbla körlektioner, så kommer ändå behöva åka till Vänersborg för dom!
 
Snart lov!!! det ska bli så så så skönt verkligen! tiden går så jäkla fort också, så fattar ju inte att det redan är en fjärdedel gjort av trean typ!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela