lovisaketerlins

Uppsala - SM

Publicerad 2011-04-17 19:09:02 i Allmänt,

underbar helg helt klart ! :D
jag har varit i uppsala och sprungit SM .. jag fick placeringen 8 och det känns faktiskt bra att vara 8 i löpning i sverige ;D
ifredags när jag och familjen kom till uppsala så tog vi på oss träningskläderna och sprang banan ;D
efter detblev det mys med familjen och Ekvalll ;)
igår så vare tävlingsdagen , nervositeten den kan man säga att den höll på hela dagen tills starten hade gått .. det va en backe som va 150 meter och va väldigtbrant .. jag fick väldigt mycket mjölksyra men klarade att springa hela vägen upp ((;
jaja jag hade kunnat springa lite fortare men hade inte den bästa men inte dåligaste dagen .. den va bäst fast inte bäst till 100% haha hoppas ni fattade vad jag menade :) .. på kvällen gick vi till en restaurang och åt pizza as gott ;D .. efter det gick jag Philip och Sofie tillbaka till Hotellet , jag skrattade så mycket så att jag hade hicka hela vägen tillbaka och nästan tills jag somnade .. det va lite jobbigt ;) ♥♥
idag har vi kollat på när några andra sprang och sedan åkte vi hem eftersom det är en bit hem från uppsala :)

jag är super nöjd med resultatet och helgen har varit underbar .. :DDDD ♥♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-18 08:46:09

Du gjorde ett bra lopp, kanon.

papps

Postat av: victoria

Publicerad 2011-04-18 09:44:45

Grattis! lovisa! :D

Postat av: svar av lovisa.

Publicerad 2011-04-19 20:33:20

Tack pappa :) du är bäst <3

Postat av: svar av lovisa.

Publicerad 2011-04-19 20:33:51

Tack victoria :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela