lovisaketerlins

Maria & Julia ♥

Publicerad 2011-02-24 14:50:21 i Allmänt,

tjohej :)
igår va jag med Julia och Maria eller a Maria sov hos mig från Tis till Ons vi kollade på I rymden finns inga känslor den va riktigt nice ;D♥
igår visste inte jag&Maria riktigt vad vi skulle göra så vi kollade om Bowling hallen va uppen och sen ringde vi till Julia och frågade om hon ville hänga med till Vänersborg och Bowla och sen äte på resturang, & det ville hon :D
Jag och maria kollade upp när bussarna gick och vi sa till julia att vi skulle åka med en 12:43 men jag och maria gick till bussarna 11:30 xd så ringde vi till Julia och frågade om hon kommer för annars skulle hon missa busse, haha hon fattade ingenting och bara ; Men det är ju en hel timme kvar, eller ? .. Maria: Nej julia bussarna går nu och du måste skynda dej, : Jag : Men om julia skyndar sig så hinner hon ( jag sa till Maria) hahahaha.
Julia bara : men sa ni inte att bussarna gick 12:43 ? Jag o Maria: Jo men det är ju kockan nu xp .. Julia: nej haha det är en hel timme kvar så ni kan gå hem :P
Jag o maria började gapskratta och sen skulle vi gå hem men vi gick/ Sprang till Julia ;D ♥♥
--
när vi kom till Vänersborg fick vi bara Bowla i en halvtimme för man va visst tvungna att boka innan ;P
Men det va skit skoj ändå (;
Efter det gick vi till Italia och åt Pizza det va gooottt :D

Tjejer det måste vi göra om ♥

Hade fint allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela