lovisaketerlins

Svar på frågestunden.

Publicerad 2011-11-29 18:09:08 i Allmänt,

Vilka bloggar läser du?
svar: dom jag oftast läser är : Nellieberntsson.se , sofiaaerikssonn.blogg.se , fokis.se linajoohansson.blogg.se m.m:)
Har du husdjur?
svar: Ja, jag har två katter :D
Vart i Sverige bor du?
svar: ungefär 2 min ifrån vänersborg i Brålanda :)
Vill du göra länkbyte söta du?
svar: Det är klart jag vill, haha de som vill göra länkbyten säg bara till så gör vi det :D
favoritklädaffär?
svar: Gina, Bikbok, m.m typ dom vanliga populära affärerna :)
favorit färg?
svar: Lime grönt och så är rosa väldigt fint :D
favorit djur?
svar: Katter kanske haha :)
hur gammal är du?
svar: jag är 15 år , fyllde det den 3 november.
hur duktig springare är du?
svar: jag är 8a i sverige :)
Vem gillar du?
svar: En bra fråga. haha! men jag är väl inte kär i nån om det var så du menade, men tycker ju vissa är söta och så :D
tränar du ngt?
svar: Ja jag tränar löpning :) och har hållt på med , Fotboll,ridning,gymnastik ochså :)
Om du var ett djur vilket djur skulle du vilja va då?
svar: kanske en katt
favoritfilm?
svar: har väl ingen favoritfilm. kollar inte så mycket på film :)
Varför valde du just att ha blogg ?
svar: det vet jag faktiskt inte, Tar väldigt mycket kort så då ville jag lägga ut dom så att andra kunde se hur mina foton blev :) men sen var det väl för skojsskull.
dina bästavänner?
svar: Jag har jätte många bra, snälla, underbara kompisar så blir långt om jag ska räkna upp alla :D
Hur går det med du vet vem ?
Svar: Haha nope linda minns inte vem du menar hihihi <3
längtar du till julen?
svar: jaa as mycket ;D vet inte varför men så är det :)
har du kysst någon ?
svar: Nepp :)

Tror att det va alla frågor, men såklart tar jag emot ännu fler om det är nått ni undrar !
Puss!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2011-11-29 18:41:08

fin fakta om dig sötnos!<3

Postat av: malin

Publicerad 2011-11-29 21:53:00

sv: okej vad kul :) säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! :)



sv: super kul att du är med i veckans blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

Postat av: sofia, foto ♡ vardag

Publicerad 2011-11-30 14:40:00

Läser också din varje dag! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela