lovisaketerlins

Paddling 2013 , del 1

Publicerad 2013-07-21 21:24:00 i Allmänt, Paddling 2013,

Copyright 
 ©©©©©©©©
 
Igår tog jag, mamma och pappa bilen + kajakerna till Yttrebodane för att hitta en fin ö där vi kunde tälta på. När vi började paddla så stannade vi efter ett tag och fikade, när vi kom fram till ön där vi skulle tälta så satte mamma och pappa upp tälten och sen grillade vi, fiskade osv. As mysigt, det enda som fattades var Philip!! 
 
Jag vaknade kl 06:14 ungefär men vi gick inte ut ur tälten förns kl sju, efter frukosten tog vi en promenad på ön, när vi kommit tillbaka ifrån den så solade vi en stund och sen packade vi ihop sakerna för att sedan dra oss mot bilen igen! Jag är helt stekt typ, eftersom det skvätter lite vatten när man paddlar så känner man inte hur varmt det är så jaaaa jag har fått väldigt mycket färg igår/idag!! 
 
Jag, mamma och pappa har tagit jättemycket bilder så det kommer ut lite då och då! :)
 
Ha det braa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela