lovisaketerlins

24 April 13.39

Publicerad 2014-04-24 13:39:00 i Allmänt,

 
Var inte alls taggad till att börja skolan efter lovet, men denna veckan har varit väldigt bra ändå trots allt. Det är ju inte bra med inställda lektioner om man verkligen behöver dem men sjukt skönt att få så mycket ledigt! I tisdags blev två av mina lektioner inställda så började skoldagen kl 1, fast var i skolan 9, så tog en promenad från vänerparken till birger med en kompis för att äta lunch, efter lunchen promenerade vi in till stan för att fika tills vår lektion började. 
På onsdagar som jag nämnt tidigare har jag bara engelska, och så var den inställd så då blev jag ledig hela dagen, vääldigt skönt, och idag var svenskan inställd så slutade kl 11, käkade i skolan och tog bussen  12.33 hem så kom hem för en stund sedan! 
Nu ska jag göra klart historian, skicka in den och sen packa klart, för imorgon åker jag till Italien på Träningsläger!! Senare när mamma och pappa kommer hem ska jag ut och springa! 
 
hoppas ni har det bra! 
kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela