lovisaketerlins

Pippifåglar

Publicerad 2014-07-06 22:12:00 i Allmänt,

Kom hem idag från Strömstad. Mycket bra helg måste jag säga! 
precis när vi kom hem ringde två killkompisar-Richard och Andreas och bad mig komma bort till idrottshallen där de stod med bilen, så jag gick dit och snackade med dom en stund, vilket såklart var mycket trevligt, har inte träffat dom sen vi slutade nian så det var väldigt roligt att de ringde! 
 
När de var tvungna att åka så gick jag tillbaka hem där jag packade ur mina saker ur husvagnen. Efter det började jag städa och möblera om lite på mitt rum tills vi skulle sticka ut och springa. 
Jag, pappa och Philip sprang 15km i värmen, jobbigt i början men sedan kom man in i det så att det flöt på! 
Härligt 
 
hoppas ni har det bra, jag kommer lägga ut fler bilder från Strömstad, men det får bli imorgon! 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela