lovisaketerlins

Tro och Tvivel

Publicerad 2014-07-02 11:22:10 i Allmänt,

Lina min barndomsvän kom till mig på kvällen i Måndags. Vi satt på mitt rum i soffan och pratade massvis. Efter att vi ätit kvällsmat tog vi med oss godis + en picknickfilt och gick ut till ett mysigt ställe för att sitta där en stund! Mycket trevligt var det! 
I Tisdags tog vi bussen till trollhättan för att äta på Överby, då passade vi ju även på att kika lite i affärerna såklart. När vi var klara på Överby tog vi bussen tillbaka till stan för att Lina sedan skulle ta en annan buss tillbaka till Uddevalla, och jag skulle möta upp pappa på hans jobb i Vänersborg och sedan åka till Trollhättan för att träna ban-intervaller tillsammans med honom! .. Vi körde supertusingar som de kallas, vi bestämde ett tempo som vi skulle hålla på varje 100metare och så körde vi först 100m, sedan 200m, 300m, 400m. Och detta körde vi fem gånger, vi vilade 30 sekunder mellan varje och sedan när vi kört 1000m vilade vi 2min30sek. mycket bra pass faktiskt ! 
 
nu ska jag ut och sola för de ser ut att vara superhärligt väder! 
hade bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela