lovisaketerlins

10.37

Publicerad 2014-06-18 10:37:59 i Allmänt,

Vaknade för en stund sedan och ska alldeles strax äta frukost och samtidigt kolla på sommarlovsmorgon. De är ett måste när det är sommarlov, tycker jag iallafall. Efter det ska jag greja lite i huset och sedan gå ut och sola, för ser redan nu att de är kanonbra väder! 
----
Igår grejade jag med bilderna från Sofies student. Är nästan klar nu, vilket känns skönt. 
Körde även intervaller igår med pappa på löparbanan i Trollhättan, var inte supertaggad när vi kom dit och skulle springa en tur runt ett samhälle för att värma upp, men sedan när vi kom till löparbanan gick de väldigt bra, och var superkul!! 
Vi körde 10x300m och efter det 3x100m. Efter passet igår värkte de i benen, jag menar alltså direkt efter vi kört, sååå skön känsla, känns så bra när man är helt slut efter ett sånt pass! Love it. 
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela