lovisaketerlins

11 Februari 2013. 21:16

Publicerad 2014-02-11 21:16:00 i Allmänt,

 Idag hade vi haft esteter uppspel för lärarna vi har i de olika instrumenten, jag sjöng en låt som heter Think of me och spelade In dreams och sedan två olika skalor på saxofonen. As skönt att det är gjort för jag va rätt nervös inför att spela skalor men det gick jättebra som tur var. 
När jag kom hem åt jag mat och satt vid datorn, när mamma och pappa kom hem stack jag och pappa ut och sprang. Vi sprang en runda på 10km, vi värmde upp ungefär 2,5km och sprang sedan 5 långa intervaller. Känns väldigt skönt att komma igång igen!
 
 
Nu är det bara Ons Tors Fre kvar, sen är det LOV, guuuuud vad skönt det ska bli! 
Hoppas ni har det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela