lovisaketerlins

21:00

Publicerad 2014-09-03 21:00:41 i Allmänt,

Hejsanhoppsan! 
sitter just nu och kollar på idol, har inte gjort så mycket idag förutom skolan där vi hade Ensemble, Musikal, Svenska och Kultur. Vi treor fick även lyssna på en valdebatt, blev inte så tråkigt som jag trodde det skulle bli. Men kan ändå inte rösta i år för fyller inte förns i november, vilket känns skönt för är inte insatt i partier över huvudtaget! 
Igår kväll åkte jag med mamma till stan, hon släppte av mig samtidigt som hon plockade upp pappa för att åka och handla mat.När de åkt promenerade jag hem till Åsmund, vi spelade miniairhockey, biljard och pingis, kollade tv och pratade massor. Efter vi kollat Idol tog vi en promenad, myysigt! även skönt att kunna sova lite längre på morgonen och inte ha någon buss att passa tiden till! 
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela